Category «Seccions»

Petards

A mi no m’agraden els petards. És l’única cosa de la festa de Sant Joan i de les revetlles que em fa realment mandra. Perquè la resta de la festa la trobo espectacular, ja ho he manifestat en moltíssimes ocasions. Començant per la simbologia, el culte al sol per l’allargament del dia, el fet que …

La conquesta de l’espai

Hoooooooooola, bona hora a tothom! Associem això de volar coets a fer-los anar molt més amunt del nas perquè si ens esclaten als dits o als morros… malament rai! L’objectiu dels enlairaments és enfilar-los el més a prop possible de les estrelles i, en arribar en aquests confins, que esclatin, que facin soroll i omplin …