Programa 775, edició 2564 (10/01/2025)

Programa 775, edició 2564 (10/01/2025)

UNA POSADA EN ESCENA DE L’ELISIR D’AMORE DE GAETANO DONIZETTI MOLT SINGULAR, AL FES TA FESTA.

N`hem parlat amb Jaume Villanueva i Cristina Raventós d’Òpera Popular Barcelona.

 

Benvinguts i benvingudes, al Fes ta Festa, el programa de cultura popular i associacionisme que s’escolta per la ràdio i per internet i del qual, si voleu, us podeu fer mecenes i així contribuir a la seva continuïtat, a través de la plataforma de micromecenatge continu l’aixeta, només cal que entreu a festafesta.cat/aixeta

Aquest Fes ta Festa és el 775 amb presència a Internet  i el 2564 de tota la seva història, que va començar el setembre de 1989. Com sempre el trobareu penjat al web www.festafesta.cat  a partir del divendres 10 de gener de 2025, diada de Sant Agató i Nicanor

Un cap de setmana el del 10 al 12 de gener en què trobareu festes a Argentona entre d’altres poblacions que estan de festa.

Aquesta setmana tornem al format normal del programa i el seu tema central és l’estrena de l’òpera l’Elisir d’Amore al Palau de la Música Catalana aquest diumenge 12 de gener i que Jaume Villanueva, director d’escena,  l’ha reinterpretat ubicant la seva acció a Barcelona i on la cultura popular hi té un paper essencial.Tenim per endavant 55 minuts de cultura popular…Veniu? Ens acompanyeu?

El Fes ta Festa és un programa patrocinat per l’Agrupació del Bestiari Festiu i Popular de Catalunya

Tenim per endavant 55 minuts de cultura popular…
Veniu? Ens acompanyeu?
Ara sí, el Fes ta Festa a un clic.

Temes musicals

  • El Seu Avi – Mar Mur
  • Jardí Vora el Mar – L’Arannà

Seccions

Fins la setmana que ve