Tres colles al davant amb la tripleta màgica
Els guillats de la Selva se superen amb el primer 3de7 de la colla
Els Castellers de Vilafranca han culminat la feina pendent amb el 4de9f i ja tenen els castells de la tripleta màgica. La Vella de Valls també ha arrodonit el caseller màgic amb l’estrena del 3de9f i alhora van presentar el pilar de 6. Ara hi ha tres colles al capdavant amb els mateixos castells i pilar: Minyons, Verds i rosats.
Més avall els Nens del Vendrell han estrenat el 3de8, la Colla de Sant Pere i Sant Pau ha presentat el 4de8 i els Castellers de Barcelona i els Xics de Granollers han afegit el 2de7. D’altra banda, la Jove de Barcelona ha revalidat el 3de8, el sostre de la colla assolit l’any passat.
Els Castellers de la Selva s’han tornat a superar i han posat de sostre de la colla el 3de7. Els Castellers del Foix de Cubelles han revalidat el 4de7, el primer que fan a casa i han igualat el seu sostre històric.
I fins aquí el repàs del més destacat de la passada jornada. Ara el llistat del Baròmetre Estrella arriba a 92 colles. Recordeu que podeu veure els sostres de totes les colles al barometrecasteller.blogspot.com