Programa 784, edició 2573 (14/03/2025)

Programa 784, edició 2573 (14/03/2025)

PRESENTEM L’ASSOCIACIÓ COORDINADORA DE LA FLAMA DEL CANIGÓ.

 

 N’hem parlat amb l’igualadí Joan Tort president de la nova entitat.

 

Benvinguts i benvingudes, al Fes ta Festa, el programa de cultura popular i associacionisme que s’escolta per la ràdio i per internet.

Aquest Fes ta Festa és el 784 amb presència a Internet  i el 2573 de tota la seva història, que va començar el setembre de 1989. Com sempre el trobareu penjat al web www.festafesta.cat  a partir del divendres 14 de març de 2025. diada de Sant Afrodisi i Santa Florentina

Un cap de setmana el del 14 al 16  de març en què trobareu festes a Castellgalí i al barri del Pi de Barcelona

 

Aquesta setmana el tema central del programa és el naixement de l’Associació Coordinadora de la Flama del Canigó.

Tenim per endavant 55 minuts de cultura popular…
Veniu? Ens acompanyeu?
Ara sí, comença el Fes ta Festa.

El Fes ta Festa és un programa patrocinat per l’Agrupació del Bestiari Festiu i Popular de Catalunya i la Federació d’Ateneus de Catalunya.

Temes musicals

  • Una Punxa al Peu – La Gravetat de Coulomb
  • Al país de l’olivera – Jonatan Penalba, Maria José Fernandez, Cristian Penalba
  • LA SARDANA DE L’ANY – 10a eliminatòria

Seccions

Fins la setmana que ve